Lehen aipatu dudan moduan , didaktikako gelan pikler eta Loczyri buruzko hizketaldi akademikoak egin genituen , horri esker Elenak azaltzen zituen zenbait kontzeptu aurrejakinda geneukan.Beste aldetik , Pikler- Loczy metodologiari buruzko arlo ezberdina azaltzeaz gain , bideoak ere erakutsi zigun.
Lehenik eta behin , metodologia hau 0-3 urte bitarteko haurrek parte hartzen dute , metodologia hni esker haurrak autonomia garatzen dute hala nola ; jaten ikasi, esfinterra kontrolatzen , komuna erabiltzen etab ikasten dute.
Formazioari dagokionez, gakoa pediatra bezalakoak zirela azaldu zigun , haurrak gauzak egiteko gai da, horretarako kontuan hartu behar da haurra arropa erosoak eraman behar dituela eta hori esker haurraren mugikortasuna libreagoa da.
Elena Herranen arabera , haurrek jaiotzetik erreflexuak daukate, honetan bi bereiztu daiteke zerbikalak eta laberintikoak.Gainera haurraren jarrera metodologia honen aurrean gustiz aktiboa da,
Geroxeago, Loczy-ri buruzko zenbait informazio eman zuen , lehen esan bezala , didaktikao klasetan zenbait ezagutza barneratu genituen, adibidez: loczy umezurtz etxe bat dela.Piklerren bibiografiaz ere aritu zen.
Loczyren nondik norakoak azaldu zituen , talde-hezkuntza eoeran daudela , familietan aplikatutako printzipio berdinak aplikatzen dituztela eta haurrak sistematikoki ikertzen dute.Bizi-unitateari dagokionez, familian zaintzak pertsonalak ematen dituzte eta horretarako bizi eremu egonkorrak beharrezkoak dira.
Metodologiaren Printzipioak:
Helduen eta haurren arteko harreman pertsonalaren egonkortasunak , erreferentzia-hezitzailearekin harreman pribilegioak euste emozional sendoa ematen dio.Haurren jarduera autonomia aktiboa baliotsua da.Haurrak garapenaren arabera, kontzientzia hartzeko etengabeko laguntza behar du. Haurraren osasu fisiko egoera ona da.
ZAINTZAK:
- Pardela adatzea.
- Bainatzea.
-Jaten eman.
-Lo egin...
No hay comentarios:
Publicar un comentario