Didaktikakoklase praktiko batean hainbat gai desberdin azaldu genituen. Nire taldeari Haur eskoletako metodologia eta ebaluazioa tokatu zitzaigun. Lehenik eta behin, metodologiaren esanahia eta egin beharrekoak azaldu genuen.
- Metodologia egokia aukeratzea garrantzitsua izango da .
- Arazoa da metodologia zein den aukeratzea.
- Metodo, estrategia, teknika, prozedura definitzea ezinbestekoa da.
Metodologia zehazterakoan kontuan hartu beharreko aldagaiak:
- Gizarte, erakunde… aldagaiek metodologiari buruzko erabakiak baldintzatu.
- Kurrukulumari buruzko kontzeptuan onartutako aukerak kontuan hartu.
- Ikasleen ezaugarriak .
- Helburuak eta edukiak .
- Irakasle bakoitzaren gaitasunak eta mugak .
Geroxeago, printzipio metodologiko nagusienak zeintzuk diren ere azaldu genituen:
- AFEKTIBOTASUN-PRINTZIPIOA.
- BAKOIZTE- PRINTZIPIOA.
- SOZIALIZAZIO - PRINTZIPIOA.
- IRAKASKUNTZA - KOLEKTIBOA.
- GLOBALIZAZIO - PRINTZIPIOA.
- AKTIBOTASUN - PRINTZIPIOA.
- SORMEN - PRINTZIPIOA.
- TRANSFERENTZIA - PRINTZIPIOA.
Ebaluazioaren arloari dagokionez, zenbait ariketa edo jarduera didaktiko aukeratu ditugu, eta ikuspegi didaktiko bat erabili edo jarraitu dugunez , horri esker sortu dugu , ebaluazio ikuspegia.Horretarako estrategia didatiko batzuez baliatu gara. Adibidez: Umore ona erabiliz,Elementu berriak sartuz , erreferentzia pertsonalak eginez...
Gainera, jaruderetan zein eskolako egunerokotasunean ,aztertu dugu ze garratntzia duen komunikazioa, bai haur-hezitzaileen arteko harremanetarako bai irakasle eta haurren gurasoen arteko harremana sendotzeko beharrezkoa dugun tresna da .Aztertu ondoren, zuzenean ebaluazioa zer den eta zertarako balio duen azaldu dugu.
No hay comentarios:
Publicar un comentario