sábado, 30 de abril de 2016

metodologia eta ebaluazioaren aurkezpenaren laburpena


Didaktikakoklase praktiko batean hainbat gai desberdin azaldu  genituen. Nire taldeari Haur eskoletako metodologia eta ebaluazioa tokatu zitzaigun. Lehenik eta behin, metodologiaren esanahia eta egin beharrekoak azaldu genuen.

  •  Metodologia egokia aukeratzea garrantzitsua izango da .
  • Arazoa da metodologia zein den aukeratzea.
  • Metodo, estrategia, teknika, prozedura definitzea ezinbestekoa da.
Metodologia zehazterakoan kontuan hartu beharreko aldagaiak:

  • Gizarte, erakunde… aldagaiek metodologiari buruzko erabakiak baldintzatu.
  • Kurrukulumari buruzko kontzeptuan onartutako aukerak kontuan hartu.
  • Ikasleen ezaugarriak .
  • Helburuak eta edukiak .
  • Irakasle bakoitzaren gaitasunak eta mugak .
Geroxeago, printzipio metodologiko nagusienak zeintzuk diren ere azaldu genituen:

  • AFEKTIBOTASUN-PRINTZIPIOA.
  • BAKOIZTE- PRINTZIPIOA.
  • SOZIALIZAZIO - PRINTZIPIOA.
  • IRAKASKUNTZA - KOLEKTIBOA.
  • GLOBALIZAZIO - PRINTZIPIOA.
  • AKTIBOTASUN - PRINTZIPIOA.
  • SORMEN - PRINTZIPIOA.
  • TRANSFERENTZIA - PRINTZIPIOA.

Ebaluazioaren arloari dagokionez, zenbait ariketa edo jarduera didaktiko aukeratu ditugu, eta ikuspegi didaktiko bat erabili edo jarraitu dugunez , horri esker sortu dugu , ebaluazio ikuspegia.Horretarako estrategia didatiko batzuez baliatu gara. Adibidez: Umore ona erabiliz,Elementu berriak sartuz , erreferentzia pertsonalak eginez...

Gainera, jaruderetan zein eskolako egunerokotasunean ,aztertu dugu ze garratntzia duen komunikazioa, bai haur-hezitzaileen arteko harremanetarako bai irakasle eta haurren gurasoen arteko harremana sendotzeko beharrezkoa dugun tresna da .Aztertu ondoren, zuzenean ebaluazioa zer den eta zertarako balio duen azaldu dugu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario